• Volharding Challenge gaat van start (Stay at home)

3 apr 2020
  • Beste leden van RKVV-Volharding en V.V. Sambeek

Helaas, het voetbalseizoen 2019-2020 zit er voor ons op. De KNVB heeft besloten als gevolg van de coronacrisis de competities in het amateurvoetbal niet meer te hervatten. De afgelasting geldt voor de mannen, vrouwen en jeugd, op alle amateurniveaus.
    Het is een jammerlijk maar logisch besluit. Echter willen we het voetbalseizoen op een mooie manier proberen af te sluiten. Hiervoor hebben we enkele initiatieven verzonnen die we de komende maanden laten plaatsvinden. Deze initiatieven hebben we de volgende naam gegeven:

- Volharding Challenge -
    Challenge staat voor uitdaging en dat is ook precies wat Volharding jullie wil bieden. Jong als oud, man of vrouw, Volharding of Sambeek speler… Jullie zullen in de komende maanden op verschillende manieren worden uitgedaagd. Je creativiteit, je denkvermogen, je uithoudingsvermogen en je voetbal skills moet je laten zien.
    Wat biedt de Volharding Challenge jullie aan?

Volharding Draait Door….
    Onze zeer gewaardeerde clubtrainer Peter de Vlam zal ons uitdagen met thuistrainingen. Deze trainingen zijn geschikt voor iedereen en zullen gericht zijn om je voetbalvaardigheden in deze periode thuis te kunnen trainen. Zorg dat je geen achterstand op loopt en volg de trainingen van Peter!

Volharding Challenge
    Iedere zaterdag wordt er een individuele Challenge op Social Media geplaatst. In totaal zijn er vijf Challenges. Deze Challenges wordt voorgedaan en de bedoeling is dat jij dit nadoet of zelfs nog beter doet. Dit film je en plaats je vervolgens ook op Social Media. Bij elke Challenge zijn er prijzen te winnen in verschillende categorieën (van JO7 tot aan de senioren). De winnaars worden na de laatste Challenge bekend gemaakt. De laatste Challenge is een teamchallenge.

Volharding Fitness
    Naast voetballen hebben we verzorger Joey Weerts en fitnesstrainer Denny van Veghel bereid gevonden om jullie tijdens deze periode fit en gezond te houden. Dit doen ze door jullie te inspireren en te motiveren met thuisoefeningen op het gebied van kracht, stabiliteit en flexibiliteit.

Team Quiz
    De komende weken gaat een enthousiast team van voetbaldieren (Hessel Verhoeven en Jens Achten i.s.m. Mark van Rhee) verschillende quizvragen opstellen. Deze quiz wordt ingericht waarbij je vanuit thuis mee kan doen. Zowel jong als oud wordt hiervoor uitgenodigd. De datum van de Quiz wordt bekendgemaakt via de facebookpagina.

Wanneer je mee speelt kun je een mooi geldbedrag winnen voor je team. Je speelt dus mee voor je eigen team. De 3e prijs krijgt €50,- de 2e prijs krijgt €75,- en de 1e prijs krijgt €100,-. Je mag als team zelf bepalen waar je dit geld aan besteed.

Met deze mooie uitdagingen kunnen we ervoor zorgen dat we seizoen 2019-2020, ondanks de huidige situatie, op een fijne manier kunnen afsluiten.? De voortgang, de filmpjes, alle informatie en nog veel meer kun je terugvinden op de facebookpagina van Volharding Challenge:

Dus like de Volharding Challenge facebookpagina om mee te doen.

We wensen jullie heel veel plezier maar ook succes met alle uitdagingen de komende maanden.
    Namens de club zullen we bij al het bovenstaande de richtlijnen van het RIVM hanteren. Uiteraard vragen we van jullie om dit in navolging van ons ook te doen. Daarbij is sportpark Soetendaal nog steeds gesloten.

Nogmaals veel succes & gezondheid!
    Namens het Volharding Challenge team