• Vacature Trainer/Coach Volharding 2

17 jan 2023
  • Voor ons 2e elftal, uitkomend in de reserve hoofdklasse van het zondagvoetbal in District Zuid II zijn wij voor het seizoen 2023-2024 op zoek naar een trainer/coach.

Diploma
    Niet vereist, maar bij voorkeur minimaal Trainer-coach III / UEFA C

Competenties
    Wij zijn op zoek naar iemand die de training op dinsdag-en donderdagavond verzorgt en de begeleiding tijdens de wedstrijden van Volharding 2. De trainer is samen met de hoofdtrainer verantwoordelijk voor de invulling van de selectie van Volharding.

De trainer die wij zoeken heeft de volgende competenties:

-Ervaring als trainer op minimaal het niveau van top 4e klasse / reserve hoofdklasse en/of heeft zelf op hoog niveau gevoetbald.

-Heeft een voetbalvisie die gericht is op verzorgd en aanvallend voetbal.

-De trainer richt zich op het groepsbelang en levert samen met anderen een bijdrage aan het gemeenschappelijke resultaat

-De trainer is ambitieus en heeft oog voor de verenigingscultuur/ structuur, waarin presentatie en plezier hand in hand gaan.

-De trainer is gericht op doorstroming van de eigen jeugd en heeft als doel om spelers, staf en zichzelf te ontwikkelen, met als  uiteindelijke doel doorstroming naar het 1e elftal.

-De trainer staat open voor feedback vanuit de groep en het bestuur en is in staat dit om te zetten in concrete actie(s)

-De trainer is een teambuilder

-Is sociaal en communicatief vaardig

-Kent en houdt van de mentaliteit van een dorpsclub.

Ervaring als trainer is een pre, maar ook voor startende trainers biedt Volharding kansen en mogelijkheden.

Reageren
    Graag een motivatiebrief met CV mailen naar: tc@rkvv-volharding.nl voor maandag 27 januari 2023.

Ook voor meer informatie kunt u contact opnemen via dit mail adres.