• Update Coronamaatregelen 16-03-2021

16 mrt 2021
  • Coronamaatregelen Sportpark Soetendaal

Update per 16-03-2021:

Beste voetballers, leden, ouders en bezoekers van sportpark Soetendaal,

Er is gelukkig weer iets meer mogelijk voor onze voetbalteams. Vanaf 16 maart gelden voor onze teams en op het sportpark de volgende maatregelen:

Voor de jeugd:
    • Teams waarvan de training om 18.00 of 18.15 start trainen midweeks volgens regulier schema.
    • Teams waarvan de training normaal om 20.00 start, trainen tijdens de avondklok van 19.00 – 20.30.
    • Op zaterdag kan er getraind worden in onderstaande tijdsvakken.
    • Ga bij aankomst direct naar het veld waar je traint en parkeer ook daar eventueel je fiets.
    • Kleedlokalen en douches zijn gesloten.
    • Je bent max vijf minuten van tevoren aanwezig en verlaat het sportpark direct na de training.
    • Toeschouwers of ouders zijn helaas niet welkom bij de training.
    • De veldindeling die geldig is tijdens de avondklok is onderaan dit bericht te vinden.

Voor senioren:
    • Senioren t/m 26 jaar mogen trainen in hun vaste team.
    • Senioren vanaf 27 jaar mogen trainen in vaste groepjes van 4 personen met 1,5 meter afstand.
    • Seniorenteams hebben de mogelijkheid te trainen van 19.00 – 20.30 volgens onderstaand schema
    • Kleedlokalen en douches zijn gesloten.
    • Toeschouwers of ouders zijn helaas niet welkom bij de training.

Algemeen:
    De algemeen geldende landelijke maatregelen zijn ook op het sportpark van toepassing! Verder:
    • Kom omgekleed op zijn vroegst 5 minuten voor de training naar het sportpark.
    • Verlaat het sportpark direct na de training
    • Trainers en leiders dienen zoveel mogelijk in Volharding kleding herkenbaar te zijn.
    • Ben je niet aan het sporten, houd dan overal 1,5m afstand.
    • Voel je je ziek, heb je koorts of andere klachten, blijf thuis.
    • Vermijd drukke plekken, ga niet in deuropeningen of toegangswegen staan
    • Was regelmatig je handen
    • Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop!

De kantine en tribune:
    • De kantine is gesloten

Tijdsvakken zaterdag voor de jeugd
    09.00 – 10.15 (JO7, JO8, JO9 en JO10)
    10.30 – 11.45 (JO11, MO13 en JO13)
    12.00 – 13.15 (JO15, MO15 en MO17)
    13.30 – 14.45 (JO17)
    15.00 – 16.15 (JO19)

De veldindeling voor de zaterdag wordt verzorgd door de coördinatoren.
    Voor meer informatie en veelgestelde vragen van de KNVB die ook bij Volharding gelden, zie hier
    Mochten er vragen of opmerkingen zijn kunnen die gesteld worden via voorzitter@rkvv-volharding.nl

Bedankt voor de medewerking.
    Jeugd- en hoofdbestuur RKVV Volharding