• Update coronamaatrdegelen 05-06-2021

4 jun 2021
  • Coronamaatregelen Sportpark Soetendaal

Update per 05-06-2021:

Beste voetballers, leden, ouders en bezoekers van sportpark Soetendaal,

Vanaf 5 juni gelden voor onze teams en op het sportpark de volgende maatregelen:

Voor jeugdteams:
    • Trainen is mogelijk zonder beperkingen.
    • T/m O17 wordt er vanaf 5 juni t/m 26 juni op zaterdag een Regio Cup gespeeld.
    • Kleedlokalen en douches zijn geopend, advies is wel om thuis om te kleden en te douchen. Teams zijn zelf verantwoordelijk voor het houden van 1,5 meter afstand in het kleedlokaal.
• Bij uitwedstrijden is een mondkapje in de auto verplicht.

• Toeschouwers en/of ouders zijn helaas niet welkom op het sportpark. Ouders die naar uitwedstrijden rijden zijn wel welkom en gelden als teambegeleiding.

Voor seniorenteams:

• Trainen is mogelijk zonder beperkingen.

• Teams mogen onderlinge wedstrijden spelen tegen andere teams van Volharding.

• Toeschouwers en/of ouders zijn helaas niet welkom op het sportpark.

Kantine:

• De kantine is beperkt geopend. Openingstijden: Zaterdag 09.00 – 17.00, Zondag 09.30 – 18.00

• De kantine is alleen geopend voor sporters, noodzakelijk aanwezige vrijwilligers, teambegeleiding, chauffeurs van uitteams e.d. Helaas nog niet voor publiek.
    • Het maximale aantal bezoekers in de kantine is 50 personen.
    • Bezoekers dienen 1,5 meter afstand van elkaar te houden.

• Een mondkapje is in publieke ruimtes wettelijk verplicht, na het plaatsnemen hoeft deze niet gedragen te worden
    • In de kantine dient iedereen een vaste zitplaats te hebben.

• Het is niet mogelijk om aan de bar plaats te nemen. De bar graag vrijhouden voor bestellingen.
    • De keuken is in de maand juni niet geopend.
    Belangrijk: Volharding kijkt per weekend of de kantine geopend kan blijven. We vragen hierin de medewerking van iedereen om zich aan de maatregelen te houden en daarmee te zorgen dat de kantine open blijft. Dit is dus onze gezamenlijke verantwoordelijkheid!

Algemeen:
    De algemeen geldende landelijke maatregelen zijn ook op het sportpark van toepassing! Verder:
    • Trainers en leiders dienen zoveel mogelijk in Volharding kleding herkenbaar te zijn.
    • Ben je niet aan het sporten, houd dan overal 1,5m afstand.
    • Voel je je ziek, heb je koorts of andere klachten, blijf thuis.
    • Vermijd drukke plekken, ga niet in deuropeningen of toegangswegen staan
    • Was regelmatig je handen
    • Voor alles geldt: gezond verstand gebruiken staat voorop!

Voor meer informatie en veelgestelde vragen van de KNVB die ook bij Volharding gelden, zie hier.
    Mochten er vragen of opmerkingen zijn kunnen die gesteld worden via voorzitter@rkvv-volharding.nl

Bedankt voor de medewerking.
    Jeugd- en hoofdbestuur RKVV Volharding