• ST Volharding/Sambeek Jo13-2 - sv United Jo13-2 1-0

8 feb 2020
  • Precies 9 weken geleden speelden we onze laatste officiĆ«le wedstrijd van de uitstekende najaar competitie. Doordat door weersomstandigheden vorige week onze 1e wedstrijd was afgelast, mocht ons team dus eindelijk weer aan de bak.

Volgens mij zijn we toch iets hoger ingedeeld en tot dusver hebben we dit kalender jaar al weer 9 trainingen en een oefenpotje achter de rug.

Vorige week waren verschillende spelers toch wel een beetje te hyperactief op de training van maandag en de woensdag en moest de spelersgroep toch effe worden toe gesproken. De boodschap kwam prima over en met heel hoge verwachtingen van trainers en supporters was vandaag United Jo13-2 onze eerste tegenstander van de voorjaars competitie.

Nadat we afgelopen vrijdag met een delegatie naar de receptie van Prins Matthijs waren geweest lieten de jongens zien dat ze steeds meer een hecht team beginnen te worden.

In een bloedstollende wedstrijd ,die alle kanten op kon, tegen een prima spelende tegenstander, was het dit keer Djiro die zich tot match-winnaar mocht kronen.

Door na een van de uitstekend genomen corners op een weergaloze manier voor de enige treffer tekende ,waar zelfs de een 1.98mtr grote keeper geen antwoord op had.

Wat een lust voor het oog was het om te zien dat het team bleef knokken voor elke meter en na 63 minuten floot onze prima scheids voor het eindsignaal en waren de eerste 3 punten binnen.

Volgende week volgt de nieuwe krachtmeting uit in en tegen IJsselstein Jo13-1. Deze week dus weer volle bak op de training...

Ook dan is weer iedere supporter meer dan welkom om onze mannen op een sportieve manier aan te moedigen

Tot dan