• ST Volharding/Sambeek JO13-2 - Gassel JO13-1

26 mrt 2022
  • VIERLINGSBEEK - ruststand 2-0, eindstand 4-0
    Na drie wedstrijden van het vierde blok zijn onze mannen nog steeds ongeslagen. De met 100% uitgevoerde trainingen beginnen eindelijk zijn vruchten af te werpen. Door afwezigheid van Guus en Gijs deden we wederom een beroep op Daan van Ommen en Stef Terburg. Zij pasten zich uitstekend aan aan ons tikkie-takkiie voetbal. Al na welgeteld 27 seconden lag de bal al in het netje. De doelpuntenmaker was Daan na een uitstekende pass van Tygo. Toch was het mede aan onze sluitpost Daan dat we geen doelpunt tegen kregen. Maar liefst 12x keer kwam de nummer 9 van de tegenstander oog in oog te staan met Daan. Alle 12x kwam Daan winnend uit de strijd. Na 23 minuten was het onze alleskunner Kees die zijn tomeloze inzet bekroond zag worden met een heerlijk doelpunt in de kruising.
    Ook na de pauze domineerden ons team de wedstrijd. We verslapten geen enkele seconde en we bleven de ene na andere aanval opzetten richting doel van de tegenstander. De uitblinker (in mijn ogen, zonder de anderen iets te kort te doen) Ties zetter eerst wederom Daan alleen voor de keeper en maakte op sublieme wijze de 4-0 eindstand.
    Volgende week spelen we uit tegen medekoploper Resia JO13-1. Zoals elke training laten we de teugels niet vieren maar gaan we er volle bak tegenaan om goed voor de dag te komen. Hopelijk krijgen we dan ook weer steun van onze trouwe supporters. (ps vuurwerk thuis laten)