• Vrienden van Volharding

De gedachte achter ”De Vrienden” is om zoveel mogelijk mensen lid te maken die op enige manier betrokken zijn bij Volharding. Dit kunnen zijn voetballers, leden, vrijwilligers, supporters, voetbalteams, vriendengroepen, particulieren, maar natuurlijk ook bedrijven. Iedereen die Volharding een warm hart toedraagt is van harte welkom bij ”De Vrienden van Volharding”.

U wordt lid door een jaarlijkse donatie van € 50,--.
    Ieder jaar is er een feestavond met gratis drank en hapjes.

De doelstelling van ”De Vrienden” is om met de opbrengst van het lidmaatschap Volharding te ondersteunen.
    Dit kan op allerlei manieren. Denk bijvoorbeeld aan busreizen bij de jeugd voor kampioenswedstrijden, of de aanschaf van beeld en geluid voor voetbalwedstrijden in de kantine, of uitbreiding van de geluidsinstallatie, of aanschaf van materialen of…….…..? (Hebt u nog ideeën of suggesties? Laat het ons weten).

Het beheer van “De Vrienden van Volharding” ligt bij de sponsorcommissie van Volharding.
    Deze commissie geeft ook een bestemming aan de gelden. In de kantine hangt op een centrale plaats een bord met daarop alle namen van de leden van ”De Vrienden van Volharding”.

Hebt u interesse? Geef u dan op door onderstaande strook in te vullen en te ondertekenen.
    Het lidmaatschap gaat elk jaar in per 1 juli en wordt jaarlijks automatisch verlengd.
    Opzeggen is mogelijk tot een maand voor de vervaldatum.
    U kunt de aanmelding afgeven aan een van de leden van de sponsorcommissie Volharding of via onderstaand formulier in te vullen.

STEUN VOLHARDING EN GEEF JE OP ALS LID VAN
    ”DE VRIENDEN VAN VOLHARDING”

Ja, ik wil graag lid worden van “De Vrienden van Volharding”.
    Hierbij machtig ik Volharding om jaarlijks € 50,-- van mijn rekening af te schrijven.

• Aanmeldingsformulier Vrienden van Volharding