• Ysselsteijn Jo13-1 - ST Volharding/Sambeek Jo13-2 4-1

15 feb 2020
  • Na de prima overwinning vorige week ,stond zaterdag 15 februari de uitwedstrijd op het progamma in en tegen Ysselsteyn Jo13-1

De eerste 10 minuten was Volharding oppermachtig en maakte Djiro wederom de openingstreffer en het hele team scandeerde al...tien...tien...tien..

De overige 53 minuten leek het wel of (niemand uitgezonderd) het hele team een zak zand van 53 kilo op de rug had hangen. Met alle respect voor onze tegenstander heb ik in de pauze wel het team kenbaar gemaakt ,dat we gelukkig onze slechtste wedstrijd van dit seizoen al achter de rug hebben. Och, ja...het is maar een spelletje,hoor je bepaalde supporters denken..

Na de pauze leek het heel even of de ruggen werden gerecht,maar toen de thuisclub de 3-1 scoorde was het over en sluiten maar..Door een wereldgoal in de een na laatste minuut strooide Ysselsteyn nog een beetje meer zout in de wonde en droop het team inclusief de trainers met de staart tussen de benen af het veld af!

Aankomende week nog 2 trainingen en dan gaat de trainer vrijdag 4 dagen naar Barcelona op bezoek bij zijn grote idolen (Messi en Frenkie) Misschien kunnen zij mij nog wat tips geven om de neuzen weer de goeie kant op te sturen..

Fijne carnaval voor iedereen......