• Huub Mülders overleden

22 sep 2020
  • Op zondagmiddag 20 september bereikte ons het droeve bericht van het overlijden van Huub Mülders, lid van de accommodatie commissie.

Met Huub verliest Volharding een echte Volharding man.

Vanaf het begin, dat hij zijn vrouw Mientje leerde kennen was Huub Volharding supporter. Eigenlijk heel logisch want Mientje, zijn vrouw bezocht al van kinds af aan samen met haar ouders de wedstrijden van Volharding 1.
    Toen zij kinderen kregen kwam daar ook de supporting bij van hun beide zoons, eerst bij de jeugd en later tot op de dag van vandaag ook bij het recreatief voetbal.

Echte pure Volharding mensen. Het roodwit zit diep in hun genen.

Toen Huub gepensioneerd werd was het dan ook zonder meer logisch, dat hij als timmerman zich zo'n 10 jaar gelden aansloot bij de accommodatie commissie.

Zijn vakmanschap werd zeer gewaardeerd. Huub zijn specialiteit was sloten en klinken repareren. Met eindeloos geduld herstelde hij de sloten van vele deuren.
    Maar ook corvee werk deed hij met grote accuratesse. Immers alles in het clubbelang. De club die zoveel voor hem betekend heeft.
    De laatste maanden namen echter zijn krachten af, maar wanneer het enigszins ging was hij er toch weer bij op Soetendaal.

En dan plotseling op 20 september het bericht Huub is niet meer.

Met Huub Mülders verliest Volharding niet alleen een trouw supporter, maar ook een harde werker voor de club.

Wij wensen Mientje, de beide zoons Pascal en Rutger, dochter Chantal en verdere familie heel sterkte toe met dit verlies.

Ons rest de herinnering aan een fijn mens en een echte clubman.

Moge hij rusten in vrede.

Het bestuur van RKVV Volharding