• Heijen JO13-1 - ST Volharding/Sambeek JO13-2

23 okt 2021
  • Ruststand: 2-1
    Eindstand: 4-1

Door de dichte mist kwamen we wat later aan dan gepland op het knusse sportpark van onze tegenstander.. Met hoge verwachtingen begonnen we aan de laatste wedstrijd van het eerste blok tegen Heijen, dat een puntje onder ons stond.

Door ziekte van Mick hadden we en maar 1 wissel en toch werd er nog moeilijk gedaan als er een wissel werd toegepast. Dit was al een voorbode van een in mijn ogen veruit minste wedstrijd tot nu toe..

Door een wereld goal van de bijna niet af te stoppen spits was het al na 3 minuten 1-0 en vlak daarna werd het door een misverstand in de achterhoede al snel 2-0.. Door een geweldige aanval over meerdere schijven die werd beloond door een intikker van Tygo was er heel even een opleving van onze mannen die weer gingen geloven in een goed resultaat.

Na de pauze werd het spelpeil er niet beter op en zakte het team ver weg. Alleen maar gezeur op elkaar en op de echt niet slecht fluitende jeugdige scheids. Jammer dat ook de trainer deelde in de malaise door wat harde woorden na de wedstrijd in het kleedhok eruit gooide tegen het team en bepaalde spelers waarvoor hij zich bij deze verontschuldigt.

Over 2 weken begint het 2e gedeelte van dit seizoen met ook weer een pittig progamma voor de boeg

Ben benieuwd of de technische staf het voor mekaar krijgt om alle koppies weer de goeie richting op te sturen...