• Contributie

Lidmaatschap:
    Via de website kan men zich aanmelden of afmelden bij RKVV-Volharding Klik hier voor informatie over het lidmaatschap.
    Afmelden dient te gebeuren voor 1 juli. Meldt men zich na deze datum af dan wordt de volledige contributie voor het komende seizoen nog geïnd.Kik hier voor het opzeggen van het lidmaatschap.

Contributie:
    Contributie wordt in de maand augustus automatisch afgeschreven en kan per jaar fluctueren.
    Er vindt geen teruggave van contributie plaats gedurende het seizoen.

Volharding dames die voor de winterstop stoppen ivm zwangerschap krijgen 50% retour van de contributie.

• Contributie seizoen 2023/2024

categoriebedrag
    Senioren € 160.00 plus € 50.00 ledenbetrokkenheid
    Dames 30+ & Heren 35+ € 123.00 plus € 50.00 ledenbetrokkenheid
    Recreantengroep donderdag € 123.00 (zonder ledenbetrokkenheid)
    MO20-JO19-JO17-MO17 € 123.00
    JO15-JO13-MO13 € 110.00
    JO7 t/m JO12 € 97.00
    Ondersteunende leden Volharding € 100.00
  • *aanmelden na 1 januari van het lopende seizoen = 50% contributie + € 30 bondskosten KNVB + € 50,00 betrokkenheid.
    *nieuwe aanmeldingen bij de JO7 na de winterstop mogen gratis meetrainen tot einde van seizoen.
    In andere gevallen die worden gemeld bij het bestuur, zal bestuur een beslissing nemen.

Betrokkenheid:
    Ieder actief spelend senioren lid wordt geacht op jaarbasis minimaal 2 activiteiten te verrichten. Dit om de betrokkenheid tussen de senioren en de jeugd te vergroten en om de senioren te betrekken bij de diverse activiteiten binnen Volharding.

De activiteiten bestaan o.a. uit:
    fluiten bij jeugdwedstrijden – helpen bij toernooien- loten verkopen op zondag bij thuiswedstrijden Volharding 1, bloemen verkopen.
    Indien men 2 activiteiten heeft verricht dan krijgt men op het einde van het seizoen de € 50.00 retour.
    Ieder actief senioren lid ontvangt aan het begin van het seizoen het overzicht met de activiteiten.