• Afgelastingen ivm Coronavirus

11 mrt 2020
  • Beste leden,

Deze morgen (woensdagochtend 11 maart) heeft de KNVB in navolging op de betaald voetbalwedstrijden ook alle amateurwedstrijden in Noord Brabant t/m 16 maart afgelast i.v.m. de ontwikkelingen van het Coronavirus.

Gezien de toename van het aantal besmettingen in Brabant en de oproep tot aanscherping van de regels (sociale onthouding) heeft het bestuur vanmorgen besloten per direct ook alle trainingen, wedstrijden (uit en thuis) en andere activiteiten bij RKVV Volharding tot in ieder geval 16 maart aanstaande af te gelasten.

Het bestuur is van mening dat de gezondheid van onze leden centraal staat en we volgen dan ook de adviezen van het RIVM en de KNVB.

Zodra er meer informatie bekend wordt over de situatie na 16 maart zullen we daarover informeren via de site en social media kanalen.

Mochten hier vragen over zijn dan horen we het graag.

Bestuur RKVV Volharding